Life's full of choices

Nu har jag ett val att göra. Och det här är VERKLIGEN ett i-landsproblem, men i alla fall... Pappa ringde just och berättar att han har fixat en helg i Åre. NU till helgen! Det känns lite jobbigt eftersom jag för det första missar massa klasser, för det andra ska vara hemma hos Lisa på lördag, och för det tredje känns det som jag aldrig är hemma. Som att jag alltid är borta och alla andra har jättekul hemma utan mig. Dessutom blir jag lite sur på honom för att han inte kan berätta något bara liiite tidigare än två dygn innan avresa. Det skulle vara lite trevligt med lite planering och förvarning. Så nu lyder frågan: Åre eller inte Åre?

Jag sa ju att det var ett i-landsproblem! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart du ska åka till Åre, smart ass

2009-03-17 @ 19:34:10
Postat av: linnea

såklart du ska åka till Åre, smart ass

2009-03-17 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0