Charmtroll

Har just charmat en liten söt familj som har varit här på fika. Konstruerat som en jobbintervju eftersom jag antagligen kommer få ta hand om de två små söta barnen, 7 och 3 år gamla. Ovanligt söta och väluppfostrade utan några som helst fasoner. I like it. Men enligt pappan var jag "godkänd" så har jag turen på min sida blir det lite mer cashflow nästa termin! Nu ska jag ta en promenad med mina kära mamsi som sedan är snäll nog att laga mat till mig, Axi och Linnea som bor ensamma och SUGER på att ta hand om oss själva. Vi kunde inte ens steka korv eller värma upp korvbröden i mikron. Illa. Korvbröden blev stenhårda och korvarna rynkiga. Men man kan ju inte vara bäst på allt häri världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0