Hallå

Nu är jag sugen på att skriva igen! Och bloggen är omdesignad även fast den ser lite muppig ut just nu. Menmen. Jag lär mig. Skulle kanske inte Greta säga. Hon skulle nog säga att jag är ett retard. Likså Axi. Muppar.

Inte mycket som har hänt under den tid jag inte har bloggat. MYCKET dans, lite skola (med detta menar jag inte att det är lite i skolan, utan att jag fullständigt skiter i det, eftersom motivationen inte går att hitta någonstans). Några roliga fester hemma hos mig och närmare och närmare kommer avslutning, slutet på högstadiet, sommarlovet, balen och gymnasiet. Det känns faktiskt en aning konstigt att lämna allt detta bakom sig. Även fast jag gång på gång tjatar om hur dålig vår skola är, kommer jag trots allt att sakna den. Det känns så tryggt att komma dit varje dag, veta vad som ska hända, vad man ska göra och vem man kan vara med. Gymnasiet känns så fjärran just nu, som om det fortfarande är lång tid kvar. Just nu är det 24 dagar kvar till skolavslutningen och jag måste erkänna att det faktiskt gör mig sorgsen. Och en aning rädd...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0