Maxim-teatern är mitt andra hem

Jäklar vad jag är uppspelt/glad/superdupernervös/förväntansfull!!! Hade ljusrep igår med jazzen och streeten och jag ramlade! Verkligen rakt ned boom! på rumpan. Hemskt. Men som My sa: Nu när det har hänt händer det inte igen. Det är såklart sant! Stackars Freja var hur sjuk som helst och satt i feberfrossa, jag håller verkligen tummarna för att hon är bättre idag. Jag verkar inte ha blivit smittad i alla fall.

Men idag gäller det! Först kl 15 och sedan kl 18, hjälp och herregud vad kul det kommer bli! Jag skulle lagt upp bilder på alla scenkläder, men nu har jag inte tid. Men dessa två dagar kommer bli väldokumenterade så bilder kommer nog upp i början av nästa vecka. Nu ska jag duscha, taggataggatagga och fixa ihop alla saker. Jag har varit hur ordentlig som helst och lagt fram alla scenkläder plus att jag har med mig "nöd-kitet", som innehåller: Alvedon, gasbinda, papperstejp, iprengel och plåster. Just in case. Igår var det tur att jag hade det med mig, för Freja hade sån feber och en annan tjej hade så ont i huvudet att hon var tvungen att ta en Alvedon hon med.

Nej, nu! Peppapeppeppa!!!!! :D Jag ska dansa tills jag dör! Och vi kommer äga scenen, lovar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0