Peace and Love

Axi och jag fick funktionärsjobb på Peace and Love!!!! Det kommer bli helt galet roligt!!! det verkar som ett relavtivt chill jobb också. Och bara att få vara där hela veckan och se artister som Håkan Hellström, Kongs of Leon, Moneybrother, Mando Diao och många fler. Längtar som bara den! Dessutom kommer Greta och Lisa vara där. Och Anna från Göteborg. Härligthärligt! :)

Nu är det snart DC som gäller för mig, har en houseklass och sedan två timmar rep inför elevföreställningen som är till helgen!!! Herregud, jag blir illamående redan nu. Hur ska det gå när jag väl står där. Nej, nu knyter det sig i magen, jag ska försöka att inte tänka på det... Men samtidigt kommer det bli så sjukt jäkla kul! Ojoj,  vilken kick jag kommer ha efteråt. Damn!

Kommentarer
Postat av: Elina

Kings of leon kommer inte till p&l bara till hultsfred..

2009-05-24 @ 19:33:53
Postat av: cecilia

pete doherty!!!!!!!!!

2009-05-25 @ 19:04:42
Postat av: Clara

JAG HATAR ER!!!!!! :'(

jag vill också åka på P&L

2009-05-25 @ 23:46:12
URL: http://thiswarisours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0