SOVA, ÄTA, UMGÅS, LEVA

Detta är vad min helg kommer bestå av. Det kommer blir helt galet mysigt att bo hemma hos Linnea hela långa helgen och bara vara! Superkul att bara hänga med mina två bästa vänner i hela världen i tre hela dygn.

För övrigt är jag just hemkommen från dansen som drog över en halvtimme. Knäet gör ont, men jag har inte tid att vara skadad så det skiter jag i. Nästa vecka kommer bli fullsmetad med jobbintervjuer, rep, ljusrep, annan dansträning för ANNAN föreställning (herregud, vad har jag gett mig in på?) och skola. Sista veckan innan betygen sätts! Nu ska jag faktiskt plugga lite NO bara för att kunna säga till Tiina att jag har pluggat lite den här helgen i alla fall.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0